Videos del curs ChatGPT Oportunitat i repte per a la docencia v.1

Posted at — Feb 23, 2023

Si ets docent i estàs interessat en les IAs generatives i les seves aplicacions a l’ensenyament, t’interessarà saber que ja pots accedir als vídeos del curs “ChatGPT: Oportunitat i Repte per a la docència” al meu canal de Youtube. En aquest curs es tracta sobre ChatGPT, una eina d’IA generativa de text introduïda a finals de 2022, i les seves implicacions per a la docència universitària.

Playlist:ChatGPT Oportunitat i repte per a la docència, i ara que fem?

En aquest curs, es reflexiona sobre les oportunitats i reptes que aquesta eina suposa per a la productivitat, automatització de tasques i avaluació dels estudiants. També s’analitzen les aplicacions de ChatGPT en la docència universitària, es proposen estratègies per afrontar els reptes i aprofitar les oportunitats de ChatGPT, i s’identifiquen altres IA generatives a tenir en compte.

Els continguts del curs són molt útils per als docents, ja que s’expliquen què són les IAs generatives, les seves possibilitats presents i futures, i el seu possible impacte en la societat i en l’educació. També s’identifiquen les oportunitats i reptes que suposa l’ús de ChatGPT en la docència, com ara la automatització de tasques i la millora de la productivitat, però també els reptes com el plagi o les dificultats d’avaluació.

Finalment, el curs proposa estratègies per afrontar els reptes i aprofitar les oportunitats de ChatGPT aplicades als cursos dels participants. Si ets docent i vols estar a l’avantguarda en l’ús de les IAs generatives en la docència, aquest curs és una oportunitat única per aprendre i compartir coneixements. No dubtis en accedir als vídeos del curs “ChatGPT: Oportunitat i Repte per a la docència” al canal de Youtube.